?

Log in

the most hilarious thing this side of halloween eeeeeeeeeee okie..… - I wish I lived in the Shire. [entries|archive|friends|userinfo]
Pat

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Feb. 15th, 2004|06:56 pm]
Pat
[wha? |complacentcomplacent]
[noise |parents talking]

the most hilarious thing this side of halloween
eeeeeeeeeee

okie.. saw everwood.. and.. ok.. wtf... if she doesn't say "i love you" back i'mma hurt someone... ephram's had enough pain in his life...
linkReply

Comments:
[User Picture]From: wasted_hope
2004-02-16 01:00 am (UTC)
aaaaahahahhaaaa. i'm so gonna be him for halloween! lol.

and when they say "lifesize" do they mean, actually our size or hobbit size i wonder...
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-02-16 04:49 pm (UTC)

Re:

well.. it has the measurements for the sizes.. and.. it's kinda.. small...

Large is (size 12-14 or 53-59" Tall).. which is 4'9".. i can't wear that at all.. hahaa

if this was bigger.. i'll totally get it
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: wasted_hope
2004-02-16 06:11 pm (UTC)

Re:

aaahahaaa! look at the feet!!! lmao.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-02-16 06:21 pm (UTC)

Re:

I KNO!!!! i soooooooo want that.. but maybe my feet are too big...
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: wasted_hope
2004-02-16 06:22 pm (UTC)

Re:

damn, the little kids. damn them all to hell! don't they know big kids want to have some fun too?!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-02-16 06:44 pm (UTC)

Re:

ahhhhhhhhahahaaa ohhhhh man

check this out
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: wasted_hope
2004-02-16 07:08 pm (UTC)

Re:

lmao. that shit prolly isn't even liscenced. i can get the real thing from the same lady who's getting me my lotr weapons. ::grin::
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-02-16 07:40 pm (UTC)

Re:

ahahaha do it!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kerber72
2004-02-16 01:08 am (UTC)
LMFAO THAT COSTUME IS SO... omg. BAD.

andddddddd I KNOW! She BEST say it back!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-02-16 03:05 am (UTC)

Re:

best?? hahaa.. oookie.. who talks like that?
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kerber72
2004-02-16 03:58 am (UTC)

Re:

MEEE
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-02-16 04:45 pm (UTC)

Re:

*rolls eyes* i can sooo imagine u be like "MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" and like pointing to yourself and hahahahahahaaa
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kerber72
2004-02-17 03:29 am (UTC)

Re:

lmfao... um. YEAHHHH
(Reply) (Parent) (Thread)