?

Log in

i've finally decided to do it - I wish I lived in the Shire. [entries|archive|friends|userinfo]
Pat

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

i've finally decided to do it [Feb. 15th, 2004|07:51 pm]
Pat


not as good but...



rules?
hmm... first off you should have SOME common interests with me.. cuz.. why else would i friend a perfect stranger who could turn out to be a 50 year old psychopathically maniacal serial killer/rapist who likes to eat chimp brains and babies with buffalo testicles on the side freakazoid?
secondly, you should be able to handle my humor/personality/beliefs/values/etc. if you can't tolerate or accept the things i speak about or the way i speak, well... i'm not the right person to friend. *nods* (just to let you know i go off into the occasional "OMFGGGGGGGG DID YOU SEE _____ ON _____?! WAS HE NOT THE FUCKING HOTTEST?!?!" and the occasional "ARGHHHHHHHHHH. FUUUUUUUUUUCK.BLOODY.ARSE.HOLE.FUCK.MOTHER.BITCH.SHIT.BUGGER.FUUUUUUUUCK. DIE. DIEEEEEEEE. PEOPLE SUCK. THE EARTH IS COMING TO AN ENDDDDDDDDDD!!!!! WE'RE ALL GONNA DIEEEEEE! *headdesk* *kills self*") *nods* i swear, i'm sane. none of my doctors have referred me to a psychiatrist... yet. *puffs up chest* *holds head high*
oh yeah, and... the crazier/quirkier/wackier/weirder/stranger/dorkier/nerdier you are, the better (see above). ;oP teenies aren't welcome, but fangirls (fanboys too ;oP) are, especially supporters/lovers of bsb, lotr, hp, potc, prison break, heroes, friends, star wars, lost, the lakers, and select actors/artists (*ahem* not really that select... [see interests] *ahem*).
if you TyPELiKeTHis, you should just leave now.
if you speak "lyke dis," you should leave too.
if you combine the above two things and type/speak like a total uneducated ingrate, you should just be deported from whence you came and jettisoned from a spaceship heading to pluto.

other than that... there really are no other requirements.. ha. so.. i guess that's it. enjoy! ♥!!!
linkReply

Comments:
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
[User Picture]From: kerber72
2004-02-16 01:07 am (UTC)
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
(Reply) (Thread)
From: icky_nickie
2004-02-16 02:28 am (UTC)
that's adorable!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: kerber72
2004-02-16 04:09 am (UTC)

Re:

that. is. the. coolest. icon. ever.
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
(Deleted comment)
[User Picture]From: luvtink21
2004-02-22 07:19 pm (UTC)
haha!! I like both of your friend only banners. I added you by the way :) hope that's okay
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-02-22 07:28 pm (UTC)

Re:

aww thanks!! *added u back* ;o)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: apple_scruff
2004-03-01 01:14 pm (UTC)
Actually, I just wanted to let you know how much I love your Harry Potter "Bother" icon. LoL! I love that little movie!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-03-21 06:08 pm (UTC)
sorry it took me so long to reply! thanks so much.. but... as u can see.. my bother icon's gone.. haha.. *into the dancing banana now* but as soon as a good potter pals icon comes out and i find it.. i'mma steal it. ;o)
(Reply) (Parent) (Thread)
From: muchadieu
2004-03-06 11:45 am (UTC)
hey me again i also love how you did your info...great idea and great friend only LOTR picture. haha
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-03-21 06:06 pm (UTC)
haha sorry i took so long to reply... aol considers lj emails as spam.. and ahhh.. it's so annoying.. anyway.. thanks so much! it took me over half a year to finally make my journal friends only.. and.. i think most of it was me trying to make a decent banner.. haha
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
From: invites
2004-04-30 05:50 pm (UTC)
YOU'VE BEEN REQUESTED TO JOIN:



chad_fans
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-05-22 03:28 pm (UTC)
hi fellow LotR/JPL fan! You wrote in a JPL community that you had a rant on how Fox sucks cause they didn't show JPL singing... may I read it?? I have a rant on how Fox sucks cause they kicked JPL off!
add me??
~Diamond
;-)
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-05-22 03:29 pm (UTC)
haha sure thing *wink*
(Reply) (Parent) (Thread)
From: sillyceleybelly
2004-07-21 02:29 am (UTC)
can i be added ur like SO AWESOME! I love your user info!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-07-21 08:09 pm (UTC)
sure thing! thanks ;o)
(Reply) (Parent) (Thread)
From: sugrplum499
2004-07-25 07:24 pm (UTC)
Love the banners =) I added you to my friends list btw!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-07-25 07:45 pm (UTC)
haha thanks *adds you back*
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: vesisade
2004-09-17 08:46 am (UTC)
Hi!
I was just checking codes for fanlistings and the entry you have your fls on is friends only.
I just wanted to let you know.
I will list the link anyways. :)

// Heini
http://fan.blue-delusions.net/cate/
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-09-17 05:16 pm (UTC)
k.. i fixed the link.. hopefully it's public now.
thanks for letting me know ;o)
(Reply) (Parent) (Thread)
From: crazykaosbabe
2004-09-17 04:02 pm (UTC)
Those are awesome! *another fan yay!* I added you btw, hope you don't mind. But if ya do, lemme know.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-09-17 05:15 pm (UTC)
added ya back

YAH!!! A BSB/BUSH FAN!!! WEEEEEEEEEEEE
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: gabsy
2004-10-20 08:47 pm (UTC)
Hi!!!

I, ehm, I've been seeing you around like EVERYWHERE and each and every time I taught : Wow! She looks so cool!

And then I looked through your userinfo and realised you WERE really cool! We have so many things in common! (And it's not all the time that you meet someone who loves Tom Hanks too...or it doesn't come up in the "favourite actors" list!)

All this to say, that I would like to add you (OMG....my only Nick Carter song just came up on my playlist right now...it's a sign! lol) if you don't mind of course, and you could add me back, and we'd all be happy in this cornucopia of love, what say you?!


(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-10-20 09:39 pm (UTC)
omg. i can't believe i didn't friend you yet. every single time i saw you i was like "gotta friend her! gotta friend her!" AHHHHHAHAHA. yahhh!!! *hugs*
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: queerxcore
2004-11-24 03:43 pm (UTC)
could you add me back possibly?? I'm from backstreetboys and nickcarter
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: queerxcore
2004-11-24 03:44 pm (UTC)
well I meant the lj comm for nick carter fans. :D
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: poutyshorty
2004-12-01 04:50 am (UTC)
I saw your entry in a Blue community and thought you sounded cool. Add me?
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: bellamuneca
2005-01-02 03:13 pm (UTC)
I should ask if I can be added first..I'm also adding you ;) I love all the Backstreet stuff ;)
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2005-01-02 09:42 pm (UTC)
added ya back!!! welcome to my world! lmfaooo ;o)
(Reply) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2005-01-03 04:30 am (UTC)
ahh LOVE your colorbars *steals some*

added ya back!!!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: flamingo_killer
2005-01-09 10:52 pm (UTC)
hey i saw you in a LOTR community or something

or maybe it was johnny depp?

anyway, you seem really cool, and i wanted to let you know that im adding you if that is ok =)
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2005-01-09 11:24 pm (UTC)
sure! the more lotr/johnny/hp fans the MERRYer! lmfao *adds back*
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: jaded_fae
2005-01-09 11:07 pm (UTC)
::Waves:: Hi, not sure if you got the new name.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2005-01-09 11:22 pm (UTC)
hey hey! *added* ;o)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: shunsuke_virus
2005-02-06 02:15 am (UTC)
Hey i was looking threw Jon Abrahams Official Fan listing, and i noticed that u were a fan so i followed the link there...thats cool, do you mind if i friend you?
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: caffienerain
2005-04-24 02:14 am (UTC)
I don't remember where I actually linked you from... But I saw your icon and went "omgwtf*squee*" in a nasally headcold voice. I just wanted to say at least there is ONE MORE BSB FAN out there! I don't mind if we add each other or anything, I just wanted to comment and say hi.

So. Hi. *waves*
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2005-04-24 02:16 am (UTC)
haha. HIYA!!! *WAVES BACK*

always great to find another bsb fan.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: meow4now
2005-04-28 05:42 pm (UTC)

Hello

Hello its meow4now. Thanks for saying we can share your icon. With credit. I will put it on later on. Right now Im dead tired been out grocery shopping in hot Fla heat.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2005-04-28 05:48 pm (UTC)

Re: Hello

hi! nice to meet ya *friends* ;o)
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: gracefallson_me
2005-04-30 04:53 am (UTC)
oh oh oh, will you add me? i love both LOTR and the Boys (duh)! did you catch Dommie on Jimmy Kimmel?
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2005-04-30 05:00 am (UTC)
you do!? AHHH *hugs*

i'm watching it right now..

he
is
so
fuckin
adorable.
i want to have his babies.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: bcblaze23
2005-06-14 06:48 pm (UTC)

I SEE YOU LOVE BASKETBALL

Image hosted by Photobucket.com
(Reply) (Thread)
From: nessaanarion
2005-07-02 04:24 pm (UTC)
Hello!! How's you??
I'm Lula, and I saw your icon on an Lj and, well it caught my attention cause it's Nick Carter! And well, as much as I'm not a fan like I was 3 years ago, I still love them! And I think they rock. Also, I ADORE Lotr AND Lost, so well that's our common things so far.
Add me, I will add you too. Btw my lj is FO too.

Lula :oP
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2005-07-02 04:34 pm (UTC)
awww! you even have the FRIENDS as your FO banner! i was gonna make one with them on it too.. i think i will someday soon. haha
sure i'll add ya back. ;o) glad to meet you!!!!
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: chlorineandink
2005-07-20 07:26 pm (UTC)
you love lenny, so i'm adding you. add me back? ;)
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2005-07-20 08:20 pm (UTC)
aww sure thing *adds* ;o)
(Reply) (Parent) (Thread)
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>