?

Log in

No account? Create an account
quest for a thousand. - I wish I lived in the Shire. [entries|archive|friends|userinfo]
Pat

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

quest for a thousand. [Feb. 15th, 2004|07:43 pm]
Pat
[wha? |bouncybouncy]
[noise |only wanna be with you.- hootie and the blowfish]

i'm gonna do this cuz i thought it was hilarious. i found it on some random person's LJ from one of the comments on my bsb icon. anywhoo... here goes.. i'll just copy and paste her directions:
(original date of post: 11/29/04)

I want this entry to reach 1,000 comments. Yes, one thousand.

Post anything you can think of. Tell me what you had for breakfast. Tell me what song you're listening to. Tell me about something that really pissed you off today. Tell me dirty secrets about yourself. Tell me anything. Hey, you can even have a random conversation with yourself or others. I don't care!

There isn't a certain date or a certain time that I want this to reach 1,000 comments by. I just want it to reach it. That is my goal. Just because. Be cool and link this in one of your entries!

Yeah, and I'm not going to make one single comment. Cheating isn't fun.

Don't let me down! You know you want to! =D

Ready? Go.



aight.. i'm gonna change something. i can't help but comment.. so.. i WILL. *grins*
linkReply

Comments:
[User Picture]From: aliphaunt
2004-12-10 08:46 pm (UTC)
Unfortunately, we have 'chavbeats' - at least, the people in control of the CD player in our common room like it (dance and trance music) but most people over here are relatively good in musical taste..... Rap's not too big over here. Rock all the way!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-12-12 07:08 pm (UTC)
awesome! *moves* lol
We have a jukebox in our cafeteria... I think it played some 'good' stuff once and everyone starting to complain... idiots... so now all the music in it is pretty much rap so I leave and go cry to myself in the hallway. lol just kidding!
hm... I've never heard of that kind of music though - chavbeats... sounds weird...
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: aliphaunt
2004-12-12 08:45 pm (UTC)
Whenevr we have a decent song on our CD player, someone skips it. Uncultured fools.......
Well, technically, chavbeats isn't a real type of music, 'chav' is Scottish slang, along with 'ned', for Non-Educated Delinquant, and they like really bad music, so chavbeats!
(Check out www.chavscum.net, or www.glasgowsurvival.tk for a better description of chavs - very funny!)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-12-19 04:05 am (UTC)
aw... *hearts the Scottish/Irish/English slang*... lol
it's 'cool' to say "british slang" over here... so people are like "Omg, like, bloody hell, guys." It's so amazingly funny... I'm sure if any Brit was over here they'd be move to tears because it's so ridiculous.
I like the 'ned' thing though... that's nice. I'ma go check out some chavbeats now... lol
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-12-13 12:19 am (UTC)
awwwwwww. our school sucks. they don't let us have ANYTHING during lunch. no headphones. no games. no phones. no cameras. NO ELECTRONICS WHATSOEVER. arghhh. and if they catch you with anything other than calculators they'll confiscate them.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-12-19 04:03 am (UTC)
hm... that's sounds scary. Like a police state or something... I swear almost everyone at my school is carrying around some sorta... ipod or CD player thingy... very anti-social. lol
we're not allowed to have phones though... so naturally, everyone does. hehe
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-12-19 04:14 am (UTC)
yeah.. everyone HAS one of those things.. but if you're using them in school.. they'll take em away from you.. and make your parents come in to get them back.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-12-19 06:53 pm (UTC)
People use them in the bathrooms... so there was a huge outcry when the district admitted they had put sound sensors in all bathrooms to figure out who was talking in there during lunch. I mean... ew!
(Reply) (Parent) (Thread)