?

Log in

No account? Create an account
quest for a thousand. - I wish I lived in the Shire. [entries|archive|friends|userinfo]
Pat

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

quest for a thousand. [Feb. 15th, 2004|07:43 pm]
Pat
[wha? |bouncybouncy]
[noise |only wanna be with you.- hootie and the blowfish]

i'm gonna do this cuz i thought it was hilarious. i found it on some random person's LJ from one of the comments on my bsb icon. anywhoo... here goes.. i'll just copy and paste her directions:
(original date of post: 11/29/04)

I want this entry to reach 1,000 comments. Yes, one thousand.

Post anything you can think of. Tell me what you had for breakfast. Tell me what song you're listening to. Tell me about something that really pissed you off today. Tell me dirty secrets about yourself. Tell me anything. Hey, you can even have a random conversation with yourself or others. I don't care!

There isn't a certain date or a certain time that I want this to reach 1,000 comments by. I just want it to reach it. That is my goal. Just because. Be cool and link this in one of your entries!

Yeah, and I'm not going to make one single comment. Cheating isn't fun.

Don't let me down! You know you want to! =D

Ready? Go.



aight.. i'm gonna change something. i can't help but comment.. so.. i WILL. *grins*
linkReply

Comments:
[User Picture]From: powder_monkee
2004-11-30 09:18 pm (UTC)
every pet of mine is named after a historical figure and/or 60s band member. ;)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: aliphaunt
2004-11-30 09:31 pm (UTC)
Fantastic! I have one fish, and she's called Sally, but I named her when I was young an uninventive.
Which other bands do you like?
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-11-30 10:21 pm (UTC)
awww, fishy! so cute. Hey, you can just say that Sally is from a song or something - "Long Tall Sally" is a Beatles song. Then again, since your fish is neither... long... nor tall, probably, there may be a problem. lol
oh dear... I love so many artists it's not even funny. I'm in guitar and stuff like that... lemme see: The Beatles, The Doors, Queen, The Who, The Beach Boys, The Byrds, The Kinks, etc. etc. Then I also like more recent bands like the one in your icon and Franz Ferdinand. :D what about you??
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-12-01 03:54 am (UTC)
hmmm. i love the beatles, matchbox twenty, the goo goo dolls, U2, queen, aerosmith, the ramones, the clash, hootie and the blowfish, counting crows.. and.. of course.. bsb. *cough*
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: aliphaunt
2004-12-01 10:03 pm (UTC)
Yay, bsb!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-12-02 09:46 pm (UTC)
I've been to a BSB concert...
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-12-02 09:48 pm (UTC)
It was rather fun. 'Cept the acoustics in the stadium (outdoors) were bad, so it wasn't too good. but that wasn't their fault. please don't hurt me. lol
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-12-03 02:51 am (UTC)
which one?
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-12-02 09:47 pm (UTC)
BSB? really? :D
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: pattieisntcrazy
2004-12-03 02:48 am (UTC)
lmfao.. uhh.. *points to icon*
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-12-04 01:58 am (UTC)
oooooo.... ;)
I wonder how their album's gonna fare. I mean, most of their fans from then have grown up, hopefully their haven't lost their appeal. Or they may appeal to a whole other group now.
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: aliphaunt
2004-12-01 10:01 pm (UTC)
Well, she is kind of long, but only because she's so old! (She's about 11!)
Bands... I like No Doubt, The Darkness, Franz Ferdinand, Queen, U2, Goo Goo Dolls, Something Corporate, The Calling, Westlife, and they're my favourites..... but I love loads of others, the ones you mentioned, Bon Jovi, The Clash.....
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-12-02 09:47 pm (UTC)
wow, an 11 year old fishie is impressive! Yay Franz Ferdinand! and Queen! and all the other bands! I just love music. a lot. :D
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: aliphaunt
2004-12-03 04:12 pm (UTC)
Yep, me too..... I had glandular fever recently, and I didn't listen to music while I was actually ill, so the moment I put music on my mum knew I was better! *hums along to Christmas songs in the background*
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: powder_monkee
2004-12-04 02:00 am (UTC)
awww... glandular fever? ugh, sounds painful! :) sometimes I randomly burst into song. hehe.
And in my French class, I always sing the loudest. In French. We did the French "theme song" recently. aka national athem. ahhh, 'twas beautiful. everyone just kind of stopped and listened to me scream. LOL.
I'm not a good singer, but it's so fun to do! Especially when I get the car to myself! *shifty eyes*
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)